www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Motor drar dårlig fra 4500 mod

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
jarle
Gjest





InnleggSkrevet: 07-06-2018 18:20    Tittel: Motor drar dårlig fra 4500 mod Svar med Sitat

Trenger hjelp til å løse et lite problem med california 1100i, motoren begynner å fuske rundt 4300-4500 omdr. Små smeller i pottene når jeg holder den på 4500 omdr ,når den står på støtta også ,Slakker jeg litt på gassen går det fint igjen .Tok full service i vinter . Renner godt med bensin ut av begge kraner .
Kan sliten bensin pumpe være synderen . Sykkelen har gått 131 tusen .
Takker for svar
Til Toppen
jarle
Gjest





InnleggSkrevet: 08-06-2018 14:56    Tittel: Svar med Sitat

Har funnet feilen. Var faktisk dårlig kontakt mellom plugg hetter og tennplugger kabel .
Til Toppen
jarle
Gjest





InnleggSkrevet: 08-06-2018 18:06    Tittel: Svar med Sitat

Rart hva en venner seg til . Var ved forbikjøring jeg merket problemet, ikke vanlig at jeg har over 4000 omdr. Nå da feilen er retten så går motoren jevnere på alle turtall. Det var ikke noe jeg tenkte på under vanlig kjøfing . Tok en 15 mils tur idag , smilet kom tilbake i hjelmen gitt. Så sattser friskt på lang tur i sommer Very Happy Cool
Til Toppen
Roy Arild



Ble Medlem: 12 Jun 2016
Innlegg: 165
Bosted: Skotterud

InnleggSkrevet: 11-06-2018 07:34    Tittel: Svar med Sitat

Det er veldig ofte de små ting Smile .

Fikk samme problem på min, det var pluggledningen påm vei ut av coilen.
_________________
Vennligst Roy-Arild

-72 850GT
-86 LM 1000
-91 BMW K1 m. Speedline vogn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group