www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

service i Drammensområdet

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Ketil Sletten



Ble Medlem: 10 Aug 2007
Innlegg: 106
Bosted: Drammen

InnleggSkrevet: 11-08-2007 18:22    Tittel: service i Drammensområdet Svar med Sitat

Hei

Jeg lurer på om det finnes noen entusiaster/privatpersoner i nærheten av Drammen som tar på seg service og reparasjoner på Moto Gussi , og da spesielt min 2001 California Jackal.

Ta gjerne kontakt via en melding eller mail: motoguzi@online.no(fikk ikke lov med 2 z'er!)

mvh Ketil
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Tor Linnerud



Ble Medlem: 06 Feb 2006
Innlegg: 269
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 13-08-2007 15:15    Tittel: Svar med Sitat

Nei, det fikk du nok ikke lov til. Den adressen er min Laughing, og brukes jo også av klubben. Tør jeg foreslå Motomania i Oslo? Da betaler du full pris, men der vet de stort sett hva de holder på med. Siden privat verkstedvirksomhet ikke er helt lovlig på ting som angår kjøretøyets sikkerhet, så kan det hende ikke så mange vi svare på forumet. (Ikke misforstå - jeg har ingen innvendinger om noen hjelper deg. Vi har mange dyktige folk i området, og det er lovlig å skru på eget kjøretøy.)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Martin



Ble Medlem: 18 Apr 2006
Innlegg: 54

InnleggSkrevet: 16-08-2007 08:10    Tittel: Notodden Svar med Sitat

fra Drammen er det jo ikke så langt til Notodden, og der har du Waagbø Mc, han kan MYE om Laverda og har skrudd MotoGuzzi siden tidenes morgen. Hyggelige priser har han også. Gammeldags mekaniker med mye innsikt.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group