www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Delekjøp fra utlandet

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
jonivar



Ble Medlem: 30 Mar 2006
Innlegg: 24
Bosted: Harstad

InnleggSkrevet: 04-04-2006 13:18    Tittel: Delekjøp fra utlandet Svar med Sitat

Hei.

Skal bestille en del servicedeler til min California 1100. Har allerede kjøpt nødvendige bøker ifra Agostini. Har bare gode erfaringer der til nå.

Er det noen som vet om det er stor forskjell på deleprisene imellom de europeiske landene og som eventuellt kan anbefale andre forhandlere?

Jon Ivar.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
rolf j



Ble Medlem: 16 Mar 2006
Innlegg: 380

InnleggSkrevet: 04-04-2006 16:42    Tittel: Svar med Sitat

Den beste oversikten over leverandører i utlandet (som jeg kjenner til) har Rolf Halvorsen:

rolf.i.halvorsen@nammo.com

Han har en liste over kontakter hvor det er mulig å få tak i deler raskt og rimelig. Jeg vil tro at Ingolf hos www.smotos.de i Tyskland er vanskelig (umulig?) å slå når det gjelder kunnskap om det han selger, pris og evne til å finne det du trenger, men han har litt gammeldags system for betaling så den biten kan være litt kronglete. Ta en prat med Rolf H. om dette.

Ellers er jo Teo Lamers i Nederland og Stein Dinse i Tyskland dyre og store i markedet, men lettvinte å handle hos, men i hvertfall Stein Dinse har ikke alltid det du trenger på lager etter min erfaring. For tekniske deler til modifiseringer er Moto-Spezial i Tyskland en av mine favoritter. Ikke billige men så mye flott!

mvh
-rolf-
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
adyeko



Ble Medlem: 03 Feb 2006
Innlegg: 159
Bosted: Oslo

InnleggSkrevet: 05-04-2006 09:05    Tittel: Svar med Sitat

Motorworks i England har fortsatt opphørssalg på Guzzi-deler, selv om det kanskje begynner å minke nå.

Motomecca er en annen grei engelsk butikk.

Brukte deler finner du hos Reboot. Forespør pr. mail, så sender de bilde av aktuelle deler. Tar ikke kredittkort, men bruker PayPal.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
rolf j



Ble Medlem: 16 Mar 2006
Innlegg: 380

InnleggSkrevet: 05-04-2006 09:20    Tittel: Svar med Sitat

For brukte deler er også tyske www.ebay.de et oppkomme av billig&bra (sammen med mye rask vil jeg tro). Har du tid til å vente&lete så er eBay ypperlig med tanke på pris!

rolf j
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Audun



Ble Medlem: 02 Feb 2006
Innlegg: 236
Bosted: Røldal

InnleggSkrevet: 11-04-2006 09:45    Tittel: Svar med Sitat

Kan ellers anbefale http://www.escher.de. Meget gode på deler til nye og gamle guzzier.
_________________
Bryt middelmådighetens tyrrani!!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group