www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Desverre ingen Guzzi på ACR.

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Egil Aa (594)



Ble Medlem: 30 Jan 2006
Innlegg: 47
Bosted: Storforshei

InnleggSkrevet: 08-07-2014 22:36    Tittel: Desverre ingen Guzzi på ACR. Svar med Sitat

Hei!
NM i roadracing ble avholdt på ACR i helga, i strålende vær og midnattsol!
Klassiske og moderne sykler fra Norge, Sverige, Finland og Danmark, ca 150 førere tilsammen.
Gamle racing Hondaer fra 125ccm og oppover, Norton Manxer, Triump Trident, og BSAer var godt representert.
Noen lokale Guzzi fans ventet på norske Guzzier. Noen finske Guzzi fans ventet på en finsk Guzzikjører.
Desverre kom det ingen raceGuzzier denne gangen. Men den norske og den finske guzzifansen, samt en danske på en 850 T5 med vogn hadde et hyggelig møte Smile
Vi ser fram til neste event med en Guzzi (eller flere) på startlista:-)
Har sett dem før, gjør det gjerne igjen:-)

Legger samtidig ved en link til revivalcycles (Instagram), i Austin, Texas, som bl.a. bygger custom Guzzier:-) Vi traff en av de to eierne ved Trollstigen i fjor sommer, på en tur til Geiranger. 4 Guzzier blir jo lagt merke til, spesielt av en som jobber med dem Smile (Stig Aaström (min bror), Benny Akseth, Steffen Svenneby og meg og min sønn Lasse som pasasjer, samt 9 andre kompiser på fremmede merker:-)

Mvh Egil Aa, (594)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group