www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

"Tilsluttet NMCU"

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Sølvi



Ble Medlem: 26 Jan 2006
Innlegg: 251
Bosted: Bor på en Breva 750 et sted utenfor Ski.

InnleggSkrevet: 10-03-2007 01:49    Tittel: "Tilsluttet NMCU" Svar med Sitat

Lurer på hva - klubben er tilsluttet NMCU, egentlig betyr? I praksis?
Er medlemskap til NMCU inkludert i medlemskapet i Norsk MotoGuzzi Klubb, eller må hver enkelt medlem avgjøre og evt betale denne medlemsavgiften til NMCU i tillegg til medlemskapet i NMGK?
_________________

04 Breva V750IE + SP 1000
X: 98 DragStar 650 Classic - 98 Suzuki GSXR 600R
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Elin Vandevjen



Ble Medlem: 05 Feb 2006
Innlegg: 193
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 12-03-2007 00:17    Tittel: Svar med Sitat

At Norsk Moto Guzzi Klubb er tilsluttet NMCU betyr at vi oppfyller kravene som står i NMCUs vedtekter §2 om medlemskap; ".... Enhver klubb/motorsenter hvis aktivitet faller innunder NMCUs virksomhetsområde, og som har minst fem medlemmer, kan opptas som medlem i NMCU. Klubbene oppfordres til å melde alle medlemmene inn i NMCU."

Vi har valgt å la det være opp til hvert enkelt medlem om hun/han ønsker medlemskap BÅDE i Guzzi-klubben og i NMCU, eller BARE i Guzzi-klubben. Som du vil ha sett av innbetalingskortet vi sendte ut i desember, er kontingenten i Guzzi-klubben kr 150, mens begge medlemskapene tilsammen koster kr. 380. Ved å være NMCU-medlem gjennom en klubb, sparer du altså kr. 50 i forhold til å stå som enkeltmedlem der.

Guzzi-klubben har i dag ca 160 betalende medlemmer (+ en god del familiemedlemmer) i NMCU.

Elin
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Sølvi



Ble Medlem: 26 Jan 2006
Innlegg: 251
Bosted: Bor på en Breva 750 et sted utenfor Ski.

InnleggSkrevet: 14-03-2007 00:01    Tittel: Svar med Sitat

Var ikke sikker, derfor spurte jeg.
Sa fra når jeg meldte meg inn at jeg allerede var medlem i NMCU via en annen klubb, slik at jeg evt ikke skulle betale dobbelt opp. Fant heller ikke noe som spesifiserte det jeg lurte på, på medlemssidene.

Da er den saken klargjort, i allefall.

Med ønsker om mange flere medlemmer etter en flott mc-messe. Wink
_________________

04 Breva V750IE + SP 1000
X: 98 DragStar 650 Classic - 98 Suzuki GSXR 600R
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group