www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Guzzi off-roaders!

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Guzziracer



Ble Medlem: 03 Mar 2006
Innlegg: 590
Bosted: Heggedal

InnleggSkrevet: 16-06-2014 13:02    Tittel: Guzzi off-roaders! Svar med Sitat

Glemte perler!
Wink

http://www.odd-bike.com/2014/04/moto-guzzi-v-twin-off-roaders.html
_________________
Mvh.
Lars W.
Heggedal
157
-94 Quota 1064 "The Mighty Q"
-87 T5 med Almstedt vogn
-03 V11 Café Sport med Furax GT vogn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Kanguro



Ble Medlem: 26 Apr 2010
Innlegg: 29
Bosted: Skien

InnleggSkrevet: 17-06-2014 10:47    Tittel: Svar med Sitat

Takker! Midt i blinken for meg akkurat nå. Jeg har litt abstinenser etter at jeg solgte min Moto Morini Kanguro offroader ifjor. Men jeg har fått nok av kamreimsbytter og kjedespray, heretter er det Guzzi som gjelder. Jeg har aldri sett noen TT eller gamle NTXer i Norge, så jeg antar de er sjeldne fugler. Quota syntes jeg blir litt for dyr, foreløpig.
En gang satt jeg meg fast i en myr med Kanguroen, men minst 90 % av alle turene gikk på smale og svingete asfaltveier med en og annen grusetappe. Så jeg heller veldig mot en 650 eller 750 NTX. Er det noen som har erfaringer med dem? Jeg ser at det finnes endel til hyggelige priser i Italia.
_________________
Hilsen
Jørn Steen
--------------------------
-83 LeMansIII
-98 1100 Sport Corsa
-98 Ducati 748 Biposto
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Guzziracer



Ble Medlem: 03 Mar 2006
Innlegg: 590
Bosted: Heggedal

InnleggSkrevet: 17-06-2014 11:11    Tittel: Svar med Sitat

Jeg kan bekrefte at TT er en virkelig morsom sykkel ja! Hadde en med 650-motor en stund. Lettkjørt, kvikk, lett, fin sittestilling, -ja, det meste. Den finnes blant klubbens medlemmer fremdeles.
Den originale stiftetenningen må selvfølgelig oppgraderes, og tanken kan bli litt snau, som de skriver i artikkelen på linken. Ellers er den lett å leve med. Er det kanskje større tank på NTX'en? Jeg ville nok lett etter en NTX hvis jeg skulle anskaffet noe slikt, den er 'modernisert' på flere områder, såvidt jeg husker. Lykke til med letingen!
_________________
Mvh.
Lars W.
Heggedal
157
-94 Quota 1064 "The Mighty Q"
-87 T5 med Almstedt vogn
-03 V11 Café Sport med Furax GT vogn
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Hans Petter



Ble Medlem: 03 Jan 2007
Innlegg: 613
Bosted: Kråkstad

InnleggSkrevet: 17-06-2014 17:03    Tittel: Svar med Sitat

32 liter på NTX'en. Bare å gi gass Smile
_________________
1990 SPIII
1999 California EV 1100 m/ (planlagt) Dnepr-vogn
2004 Breva 750 (Sølvis)
2015 KTM 690 Dottori Rally Replica
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group