www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Releer til California EV 2000. Tips.

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Jan B



Ble Medlem: 07 Feb 2006
Innlegg: 12
Bosted: Bekkestua

InnleggSkrevet: 18-05-2007 21:45    Tittel: Releer til California EV 2000. Tips. Svar med Sitat

Jeg hade startproblem og fann til slut ut at det var et rele (Siemens V23073) som ikke fungerte. Siemens Norge henviste meg til Tyskland for å skaffe rele. Via nettet fikk jeg rede på at et Bosch rele kunde ersette Siemens-releet. Dette rele heter BOSCH 0 332 207 307. Via Bosch bilelekrisk forhandler fikk jeg bestillt et nytt rele. Det kom fra hovedlagret i Sverige dagen etter og kostet ca 130 kr totalt.

Link til Guzzi-releer: www.guzzitech.com/Relays.html

Link til beskrivelse hur releer fungerer: www.autoshop101.com/forms/hweb2.pdf

Jan
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
lagspiller



Ble Medlem: 23 Mar 2006
Innlegg: 200

InnleggSkrevet: 19-05-2007 09:52    Tittel: Svar med Sitat

Jeg kjøpte fra et lite firma i USA... type GEI nr. AR4-012-C11. I følge ekspertisen på centauro-gruppen er disse bedre enn de orginale releene.

3 releer a 2 USD pr stk og frakt.... Jeg betalte 8,40 USD i alt. Dvs ca 50 kr for 3 releer.

Firmaet heter Designtech Engineering, LLC og holder til i Beaver Dam, Wisconsin. http://www.dpguzzi.com/relay.htm
Jeg fikk kjapp service og en hyggelig, håndskrevet notat fra eieren.
Jeg kjøpte releer FØR behovet meldte seg slik at postgangen ikke var et problem.
_________________
Centauro
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Martin



Ble Medlem: 18 Apr 2006
Innlegg: 54

InnleggSkrevet: 23-05-2007 09:10    Tittel: Relee-mannen anbefales Svar med Sitat

sendte ham en mail for en stund siden og spurte om prisen for et komplett sett GEI-releer til min V11 (de anbefales sterkt av folka på www.v11lemans.com som erstatning for Siemens og også Bosch) og fikk kjapp tilbakemelding. 5 releer og post ble 18 dollar. Ba ham om å holde an litt til jeg fikk sjekket hvordan jeg skulle betale, men han sa da "jeg sender dem bare jeg, så får du betale når du kan". Enestående holdning. De kom i posten tre dager etter.
OG: han har også tilgang til endel mikrobrytere (bremse/clutch) og slikt som er vanskelig å finne ellers.
Pyro-Dan kalles han.....

Sjekk også ut v11lemans.com. Fantastisk bra site med mye teknisk knowhow.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group