www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Guzzi Mekanikker Sørvestlandet?

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
L-NA



Ble Medlem: 19 Aug 2013
Innlegg: 7
Bosted: B�mlo

InnleggSkrevet: 22-02-2020 06:37    Tittel: Guzzi Mekanikker Sørvestlandet? Svar med Sitat

Jeg har i lengre tid slitt med en Jordfeil på min Stelvio. Etter hvert, så har jeg prøvd de fleste råd og forslag, men for hvær gang jeg "tukkler" med sykkelen, så kommer det opp nye feilmeldinger. Jeg setter gjerne sykkelen inn på verksted, men nærmeste Guzzi verksted er enten Hadeland, eller Hornidal. Begge er ca. 8 timers kjøretur. Dette er jo forsåvidt en grei kjøretur. Men med levering og henting så blir det både dyrt og tungvint. Da hadde det vert så mye bedre å brukt de pengene på en Mekanikker i nærheten, så han kunne søke etter feil.
Noen som kjenner, eller veit om en som kan Guzzi og som muligens tar slike jobber? Og da helst i området i nærhetem av, eller mellom Bergen og Stavanger. Skulle sååååå gjerne hatt en feilfri sykkel tilvåren Confused Smile
_________________
Moto Guzzi Stelvio NTX 2014 mod
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Audun



Ble Medlem: 02 Feb 2006
Innlegg: 236
Bosted: Røldal

InnleggSkrevet: 02-06-2020 15:49    Tittel: Svar med Sitat

Hør med Jan Ove på Sigma motor i Haugesund, Hils fra Audun.
_________________
Bryt middelmådighetens tyrrani!!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group