www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Callifornia III

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
seb



Ble Medlem: 14 Feb 2006
Innlegg: 9
Bosted: Lillehammer

InnleggSkrevet: 04-07-2007 23:25    Tittel: Callifornia III Svar med Sitat

Hei. Jeg kjørte en fin tur i mellom regnbygene i kveld Cool Det var kuppert tereng, og jeg la merke til at "turtelleren" på min kamerat (Guzzien) ristet mer en vanlig. Den har løsnet! Da jeg kom hjem var det fram med skrutrekkere osv. men... hvordan får jeg dette fra hverandre? Mulig det var mørkt, men jeg kan ikke se hvordan dette demonteres. Hvordan får jeg skiftet "indikator" pærer feks. Er det noen i forumet som kan gi meg et tips?
_________________
CALIFORNIA III
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
lagspiller



Ble Medlem: 23 Mar 2006
Innlegg: 200

InnleggSkrevet: 05-07-2007 16:59    Tittel: Svar med Sitat

Kjenner ikke direkte til cali III klokkene, men generelt kan jeg si at det ikke er meningen at 'alle og enhver' skal kunne åpne og fikse saker og ting der inne. Det hadde vært mye miks-maks med telleverkene om det var fritt fram der. Det kreves spesialverktøy (og kanskje autorisasjon?) til det du har lyst til å gjøre.

Dersom det er pærer som skal skiftes, er det trolig tilgang til dem... men lysene er like trolig dioder. Og de skiftes ikke særlig ofte.

Om det er noen trøst, tok 0-stillingsknappen på turtallstelleren min kvelden for flere år siden. Du blir nok vant til å regne avstandene ut sjøl ... Mr. Green
_________________
Centauro
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
anne s



Ble Medlem: 29 Jan 2006
Innlegg: 197
Bosted: Lier

InnleggSkrevet: 05-07-2007 19:04    Tittel: Svar med Sitat

Min f eks teller 12 mil fra Sande til Drammen. det er vel ca VELDIG for mye. Men som Lagspiller sier, man venner seg fort til å være foruten. Er et firma i Oslo som reparerer slikt, men jeg kommer aldri på at den ikke virker før det er sesong igjen og da har jeg ikke tid til sånt. Very Happy
_________________
Anne S
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
seb



Ble Medlem: 14 Feb 2006
Innlegg: 9
Bosted: Lillehammer

InnleggSkrevet: 05-07-2007 19:39    Tittel: Svar med Sitat

Det ordna seg Smile Det er utrolig hva dagslys og briller kan gjøre, da så jeg til og med 2 svarte (veldig små) skruer. Ellers takk for trøstende komentarer. Bare jeg får skiftet dekk i morgen (det er vanskelig å få tak i om dagen, men ordna seg det også Smile ) så går Guzzien sørover til Sande i morgen.
_________________
CALIFORNIA III
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
anne s



Ble Medlem: 29 Jan 2006
Innlegg: 197
Bosted: Lier

InnleggSkrevet: 05-07-2007 21:16    Tittel: Svar med Sitat

Tut når du passerer Lier Very Happy
_________________
Anne S
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group