www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Ducati gasswire, -delenr. eller mål

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Guzziracer



Ble Medlem: 03 Mar 2006
Innlegg: 590
Bosted: Heggedal

InnleggSkrevet: 13-07-2007 12:13    Tittel: Ducati gasswire, -delenr. eller mål Svar med Sitat

Jeg trenger data om en Ducati gasswire, -delenr. eller mål.

På 80tallet var det noen som modifiserte forgasserne på sine LeManser ved å montere flate lokk med 70° bend. Da passet bakre (dvs. til bakre forgasser) gasswire fra visse Ducatimodeller med to 40mm Dell'Orto.

Har noen info om disse gasswirerne, hvilken modell de var fra, delenummer eller kanskje ~nøyaktig mål?

Mvh
Lars A
157
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
anders



Ble Medlem: 09 Aug 2006
Innlegg: 48
Bosted: Sør for Kongsberg

InnleggSkrevet: 03-08-2007 15:15    Tittel: Svar med Sitat

Tja, jeg har jo en Ducati Mille S2 stående i Furtebua i låven. Men den har da vel ikke noe 70 graders bend den, tror jeg?

Ducatis nr er 080354960 for den bakre og 080354950 for den framre gassvaier til Mille S2 og Hailwood Replica. Om det er de samme vaierne på eldre 900SS vet jeg ikke.

Det kommer jo også an på hvilken type gasshandtak du har. Det enkleste er kanskje å kjøpe en generisk gassvaier med skrunippel? Det pleier jeg å bruke.
_________________
Hilsen Anders
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group