www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

advarsel - løs bolt

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Tor Linnerud



Ble Medlem: 06 Feb 2006
Innlegg: 269
Bosted: Nesøya

InnleggSkrevet: 21-07-2007 07:45    Tittel: advarsel - løs bolt Svar med Sitat

Da jeg skulle parkere Norgen på hovedstøtta i går hørte jeg et knepp, og sykkelen sank litt ned på høyre side. Shocked Heldigvis ikke så mye at den veltet. Det skal jo ikke så mye til når man står på motsatt side. Jeg konstaterte raskt at festebolten til støtta var borte, og den hadde derfor sklidd ut av posisjon. En kontroll viste at også bolten på venstre side var litt løs. Jeg anbefaler derfor at dere tar ut boltene og gir dem noen dråper gjengesikringsvæske (Loctite eller lignende). For øyeblikket er jeg på jakt etter en 10 mm umbracobolt en lørdag formiddag, noen få timer før vi reiser på ferie. Tipper jeg ikke får det til, men en vanlig sekskantbolt og en liten hylse burde jeg vel få til. Idea
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group