www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

guzzitreff i mandello

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
keijo



Ble Medlem: 03 Okt 2006
Innlegg: 22

InnleggSkrevet: 06-08-2007 11:30    Tittel: guzzitreff i mandello Svar med Sitat

hei, er det noen som har tenkt å ta tur til guzzi treff i mandello, italia Laughing 14-16.9?
_________________
pinjak
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
rudger



Ble Medlem: 03 Feb 2006
Innlegg: 69
Bosted: Hodalen

InnleggSkrevet: 06-08-2007 19:26    Tittel: Svar med Sitat

Hallo!! I år som i fjor har jeg lagt dette inn i planlegginga for årets sommerferie Very Happy !! Som sedvanlig vet jeg ikke hvilke kjepper noen vil prøve å stikke inn i hjula her, men er det som vanlig vil det nok dukke opp noe fra "det blå" Confused Avreise tidspunkt er ikke nøye fastsatt , men det er mest sannsynlig ca helga før(evt onsdag/torsdag! Hjemturen kommer jeg nok til å legge gjennom Sveits , Frankrike og Nederland da jeg skal innom noen kjentfolk. men er det det interesse / mulighet for samkjøring helt eller delvis så finner vi ut av det!
Arve 1032
_________________
Det e viktigar å ha med seg en god dagdrøm enn sakliste og møteinnkalling!!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group