www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden www.motoguzziforum.no
Norsk Moto Guzzi Klubb Forum
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Høst-treffet i Mandal!!!

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
rudger



Ble Medlem: 03 Feb 2006
Innlegg: 69
Bosted: Hodalen

InnleggSkrevet: 07-09-2007 21:53    Tittel: Høst-treffet i Mandal!!! Svar med Sitat

Hallo!!! og takk for sist til alle kjente for ei trivelig helg i sørlandsidyllen, spesiell takk til Laila og Rune for svært godt forberedt og gjennomført treff Very Happy !! Til alle som ikke var der....,- dere skulle smakt DEN fiskesuppa!!! Hjemturen tok 12 timer og 2 minutter og var en "herrrlig" tur gjennom det meste av norsk natur og landskap!!
Takk til Thomas for flotte bilder fra treffet, men det var flere som fotograferte ivrig gjennom helga så jeg lurer på om ikke også dere kan legge ut ENDA flere bilder??
Så kommer til slutt en melding om et hjerte som har sluttet å slå.......... Sad Eldo's hjerte stoppet i går kveld på tur til Svenske Guzziklubbens høst-treff!! Etter 2 timers kjøring kom det et "poff" og deretter ble de dype skoger innhyllet i gråblå tjukk røyk, sannsynligvis et stempel som sprakk, men bare den endelige obduksjonsrapporten vil si hva som har skjedd! Må innse at sesongen 2007 er over og vinteraktiviteten er sikra Very Happy !! Høsthilsen frå Arve
_________________
Det e viktigar å ha med seg en god dagdrøm enn sakliste og møteinnkalling!!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
augbjo



Ble Medlem: 30 Apr 2006
Innlegg: 1015
Bosted: Tønsberg

InnleggSkrevet: 08-09-2007 10:50    Tittel: Svar med Sitat

Hei Arve,

Synd å høre at gammel-guzzi'en fikk pusteproblemer, håper skaden ikke er for omfattende.

Jeg har også noen bilder som jeg ikke har rukket å gjennomgå -skal se hva jeg får til iløpet av noen dager.

Slutter meg til rosen om vel gjennomført treff i Mandal
_________________
Bjørn A


98- V10-Centauro Sport "Svanhild"- med Armec SideWinder
71- V7 Sport "Svarten"

Øvrige i stallen
2005 - Breva 750 "Pjusken"
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger
Sølvi



Ble Medlem: 26 Jan 2006
Innlegg: 251
Bosted: Bor på en Breva 750 et sted utenfor Ski.

InnleggSkrevet: 09-09-2007 00:41    Tittel: Svar med Sitat

Uffda...
Høres ut til at den trenger restituering ja.
Du har vel gitt den for lite oppmerksomhet denne sesongen da eller?
Syk av kjærlighet (eller mangel på sådan)?

Eller er hun utslitt?

God bedring da Wink

Og ja, jeg VET at jeg skulle vært på treffet...
_________________

04 Breva V750IE + SP 1000
X: 98 DragStar 650 Classic - 98 Suzuki GSXR 600R
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
augbjo



Ble Medlem: 30 Apr 2006
Innlegg: 1015
Bosted: Tønsberg

InnleggSkrevet: 09-09-2007 23:15    Tittel: mer bilder fra Mandal Svar med Sitat

Det ble mange som ikke fikk tilfredstillende kvalitet, men her er de som passerte kvalitetskontrollen

http://www.tonsbergsturn.no/Guzzi/GuzzitreffiMandal/index.html
_________________
Bjørn A


98- V10-Centauro Sport "Svanhild"- med Armec SideWinder
71- V7 Sport "Svarten"

Øvrige i stallen
2005 - Breva 750 "Pjusken"
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    www.motoguzziforum.no Forum Hovedsiden -> Fritt fram Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group